Wirtualna Centrala: to bezprzewodowe narzędzie do efektywnego zarządzania połączeniami głosowymi w firmie. Nie wymaga od Klienta inwestycji w drogi, specjalistyczny sprzęt telekomunikacyjny ani specjalnego pomieszczenia na jego instalację. Centralka w całości oparta jest na infrastrukturze. Nie trzeba też zatrudniać specjalistów do jej obsługi – za pośrednictwem aplikacji www, Klient sam konfiguruje centralkę i decyduje jakie funkcjonalności centralkowe i w jakiej konfiguracji zostaną użyte oraz w jaki sposób będą kierowane połączenia.

Nowoczesna komunikacja: to rozwiązanie z zakresu zintegrowanej komunikacji, łączące: telefonię, rozwiązania centralowe, telekonferencje, czat, udostępnianie pulpitu zarządzanie obecnością. 

Płatności elektroniczne – bezprzewodowe terminale płatnicze 

Bezpieczeństwo w sieci firmowej – zabezpieczenie sieci klienta przed wzmożonym szkodliwym ruchem, zarządzanie dostępem do treści internetowych przez pracodawcę u swoich pracowników, samodzielna konfiguracja i zarządzanie urządzeniami odpowiedzialnymi za filtrowanie ruchu internetowego, bezpieczeństwo danych firmowych, kontrola poczty wychodzącej i przechodzącej

INNE: 

  • Rozwiązania zdalnego odczytu wody dedykowane dla przedsiębiorstw wodno-kanalizacyjnych, gmin czy miast
  • zdalne czujniki hałasu czy jakości powietrza
  • urządzenia umożliwiające ładowanie pojazdów elektrycznych
  • zdalne zarządzanie oświetleniem
  • kamery, skanery termowizyjne 
  • i inne

PRZEDSTAW NAM SWOJĄ WIZJĘ LUB POTRZEBY, A MY DOBIERZEMY NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE

Skontaktuj się

    Wypełnij, jeśli chcesz otrzymać niewiążącą ofertę na telefonie komórkową, internet, ICT czy energie.


    Zgoda wymagana